.

2009年9月8日星期二

RMK ~ 型格眼妝必學秋冬妝先修班

真係好開心, 抽到出席上星期由BE x RMK合辦的~ 型格眼妝必學秋冬妝先修班!一到步, D 職員就要我哋落妝要試用佢哋枱上的產品,  我一面落, 職員會在旁指導我們, 這些產品及所用的次序!



當人整後, 就正式開始化妝試範, 係未試用分享前, 先同大家欣賞部份當日活動相片吧! ......你睇大家幾留心!



左邊呢位就係RMK 首席化妝師Ann, 她一路講解今季秋冬的彩妝品及試範!



幫Model 化好妝了, 未覺得未化妝的Model 樣貌有點細路女, 但經亞Ann化完後, 係咪由一位細路女 >>> 變為一位女性味多番的美女呢!!  化妝品 真係女士們變身的必須品呀!!





係亞Ann一路試範及介紹下,  其實我們都可以試放在枱上的所有新品, 當中更有未出發售的RMK Creamy Polished Base (97日會faces率先發售, 914全線發售)


顏色: 共3色    價錢: $280  



當中更有大家熟識的foundation,  control base, 遮暇膏及今季最新的產品唇采



(下圖) RMK Gloss Lips 價錢$160, 新色有3種



(下圖) RMK Extra Deep W Mascara 價錢$315


今季mascara 已黑疊黑, 改革性概念的睫毛膏, 採用耐水強的water-resistance 處方, 能保持長時間捲翹, 效果明顯, 用3層式重疊手法: mascara > fiber base > mascara次序刷上睫毛, 即時創造濃密及纖長大眼的造型!


(真係好濃密及纖長架! 唯獨貴了點)


 


(下圖) RMK Ingenious Gel Eyeliner 價錢$250 ~  上排EX 4隻色係限量版!



畫上手, 真的好容易延展, 而且畫上後十分貼服細緻及顏色比較出色, 質地呈gel狀, 持久不脫色, 能長時間展現鮮明清晰眼線。加上我好欣賞佢附送的眼線掃, 一邊係掃頭, 一邊係棉棒, 用佢支掃畫眼線真係好好畫, 而且可以畫好幼都得, 而棉棒更是暈色專用, 一個字形容.......正!!



RMK Ingenious Pencil Eyeliner 售價:HK $190



呢支pencil eyeliner 我都好較欣賞佢的設計, 扭動式筆芯設計, 拆開筆頭, 是雙頭設計, 一邊是Tip棉棒頭可blend出更為深刻印象的感性, 而另一邊就係筆鉋, 很貼心呢。畫上手, 觸感柔滑, 可順滑勾畫出細緻的眼線, 相比起gel eyeliner 顏色就較啞色。



RMK Mystique Eyes 價錢$300


一盒內有5種眼影色, 方便携帶, 5色眼影質感不同, 可以自由配搭, 混合使用或單獨使用都可以, 可按個人喜歡營造出不同的眼妝, 十分方便!



今次參加了 RMK 化妝分享後, 還送給了我們今季產品, 可等我們回家試真點!



 


.....待續!

沒有留言:

關注我的相關連結: