.

2009年10月8日星期四

送上一份矜貴早餐... OLAY

前2天的一個早上, 本來諗住食完早餐就外出的, 係我食早餐之制, 突然門鍾響起, 真係嚇一跳, 心諗咁早邊個呢? 會唔會煤氣炒錶呢? ..........會唔會係看更呢? ..........會唔會運吉呢? .........等等等咁多個問號!
 
都係看防盜眼睇睇先, 一個矮小的女人係門外, 都係要門口看看, 原來係速遞, 我都無訂嘢, 但你送件件個名又啱喎! 係我嚟喎! 但都未知邊個送, 簽收完就拿拿臨開嚟睇下, 原來係Olay 既 PR Zoe 派人送試用品給我, 真係感謝她!
 
仲送咗本今期cosmo 給我, 而呢盒super cream 唔知同我之前用過個盒super cream 有無唔同呢?


都係要試用後先知, 希望用完之後, 真係好似電視咁講, 可以年輕5年啦!


 
有興趣想試用的朋友, 可click 入以下網址拿試用裝的: http://olaysupercream.com/

沒有留言:

關注我的相關連結: