.

2009年10月22日星期四

冷盤~撈撈貢皮蛋豆腐


其實整皮蛋豆腐子容易, 係街都食過唔少, 不過個汁就未必個個都啱口味, 而我都整過好多次, 但整到而家呢個汁就最啱我及大少口味, 但呢個汁用好多料, 可以話係咗撈又撈, 比街/書寫食譜麻煩咗少許, 但我反而覺得好好味, 大家有空不防試下吧!



材料: 皮蛋1隻 (切件) + 盒裝滑豆腐 1盒 (細盒裝) + 即食瑤柱絲 (少許)


汁料: 醬油膏 (1湯匙) + 麻油 (1茶匙) + 紹酒 (少許/唔落都可以) + 沙糖 (少許) + 熟水 (2湯匙) + 豆瓣醬 (1茶匙) + 柚子醋 (1茶匙)



做法:


1) 先將豆腐放入滾水燙一燙, 拿起, 切件(勿太薄) , 放碟上備用


2) 將皮蛋切件, 放在碟上, 即食瑤柱絲灑少許放在豆腐面上, 備用


3) 將汁料的材料放入碗內混合後, 淋在皮蛋豆腐上, 包上保鮮紙放雪櫃雪2-3小時即可食用!


沒有留言:

關注我的相關連結: