.

2009年11月30日星期一

[地雷品] Mentos cube chewing gum



我好少將個表情公仔會變成咁, 呢件產品真係........又貴又唔值, 我講緊邊樣, 咪就係上面個隻萬樂珠香口膠 Mentos cube chewing gum ($8.9/8粒)每粒size 細約食指指甲咁大, 立體正方型, 我就係見佢新出個樣好得意,



咪買1盒試下囉, 開頭咬時味道ok的, 都未有咩特別, 估唔到呢隻咬多兩咬, 質感會軟晒, 似食軟糖個種感覺 (平時我哋食其它牌子香口膠0趙好耐都仲係有彈性的, 唔會係咁) 但我而家唔係食萬樂珠糖呀, 係食香口膠呀, 軟成咁都算了, 最衰就係食食下會碎開一小塊及黏牙呀, 仲要成$1/粒架, 我係度諗會唔會係大細粒, 所以會咁, 我就食2粒, 結果都係一樣呀!!

你話我係咪要發火及將佢列入地雷品呀!!

6 則留言:

reddy 說...

之前重諗住買架 
而家 唔好拉 
多謝你post左

果醬小姐 說...

唉........我都買左呀,
真係好差呀......

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 真係唔使買了!

MrsLan靚太(June) 說...

果醬小姐> 真係食咁耐香口膠都未試過有隻會咁差, 仲要黏牙!!

lovebeauty 說...

地雷品?又學到嘢!

MrsLan靚太(June) 說...

lovebeauty> 而家大多數人如想話個件產品唔好用, 就會叫佢做地雷/地雷品架喇!

關注我的相關連結: