.

2009年11月26日星期四

Murad工作坊@中環

早前出席了Murad 工作坊, 真的好開心可以參加, 以我所知報名人數好多呢, 今次有幸參加真的要多謝"美麗情式" 抽到我出席呢!


一到會場門口, 就見到好大張Dr. Murad 張poster



入到去, 可能燈光比較多, 所以比較焗, 而且坐的位置比較少, 所以大部份都係企度聽.......真係企到腳仔軟呢!



而下面的女士就係當日的主講喇 (.....唔記得佢個名添), 她更會要求我們發問她問題, 問得好係有奬品呢!!



講解一輪後, 就開始播放有關Murad 產品的功效, 使用者的用後感及研發等等資料!!




原來會場除了放有Murad 產品外, 更放有Elemis 產品呢!



聽完整個工作坊講解後, 大會更送上場內每人一份禮品呢! 更在counter 放有Murad 聖誕套裝及價錢供我們參考!



而所送的份禮品都唔錯呢!! 我最喜歡就係個支石榴護液, 好靚呢!!


沒有留言:

關注我的相關連結: