.

2009年12月8日星期二

東亞運動會煙花匯演

係剛過去的星期六(5/12),有件好大的盛事, 就係"東亞運動會開幕"喇!
當日除了有表演, 螢光船巡遊外, 就係每個人都想睇的煙火, 靜靜雞話你哋知, 我都有6,7年無係現場睇過煙花lu, 一嚟人多(我怕迫), 二嚟就係企到腳仔軟, 三嚟到走就好難走了, 其實每年我家大少好想我陪佢去現場睇, 但基於無一個好位置看/ 上述原因我都婉拒咗!




今年得知 meling x 海港城有飛抽, 咪去試下抽攞, 一直都收唔到email 都打算放棄番屋企睇的, 點知收到電話話抽到我但就見我未confirmed 就打比我, 既然有好位置看及滿足我家大少多年嚟的心願, 諗都唔使諗就答應, 因收到電話遲, 即刻趕去取飛, 入到場已經前排好多人了, 不過都好過係鐘樓下的人, 因我身處位置唔算迫, 係企到腳仔軟囉(我d老人家唔企得嘛)! 

因唔係成日可以入到嚟,未開始放煙花時, 就影下我所企的位置及對面海的燈色! 


唔講太多了, 睇住部份相先吧, 真係企到腳軟而影架!









足足企咗我3個小時, 腳仔同腰都酸呀, 希望你們看完比多d留言啦, 當鼓勵下我都好呀! >.<

6 則留言:

reddy 說...

我無去到呀 因為要返學
比左老死 佢話同女友睇到好開心 
聽到我都開心 

睇番你地既相 真係好拉 
補番我無睇到既靚景

daidai 說...

HAHA...
見唔到你既??
我都有去呀!
我同蝦公好早去排隊,所以霸到頭位~hehe
你果d都影得好靚呀~~~

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 去唔到現場睇真係有點可惜, 不過安坐家中有佢個舒服! 我都唔可以年年咁去企呢!!

MrsLan靚太(June) 說...

dadai> 係, 我好晏先入, 入到去頭位比人企晒喇, 但都有人頭遮住, 都叫有個极邊企高少少咁啦! 都叫做ok啦!

果醬小姐 說...

你就好啦,好羨慕呀........^^

MrsLan靚太(June) 說...

果醬小姐> 唔緊要啦, 係碼係企屋睇睇多我好多畫面!!(我好多都睇唔到, 只聽到聲)

關注我的相關連結: