.

2009年12月27日星期日

甲油化妝gathering@Vitaminwater (part1)

上個星期日,中午時我就出發到中環的蘇豪區, 原因就係參加beautylife 甲油化妝Gathering 呢! 其實我都有好多年沒來過這裡了, 在等人期間, 我就拍了幾張相片, 這幢警署很有歷史價值呢!!



一步入glaceau vitaminwater pop-up store, 職員就已問各位想飲咩口味的Vitaminwater, 而我就選了這支橙味的Vitaminwater, 淡淡的橙味, 唔會好甜!



無去的朋友們, 現在就由我帶大家參觀場地環境吧! 原來這間店共有3層+閣仔的, 先由最上的閣仔開始睇吧!


閣仔有部TV 呢, 唔想玩都可係呢個坐下玩下Wii 呢!! (不過活動大充實了, 無可能會坐係呢度玩呢)



到地面個層了, 就係大家一入嚟第一眼見到職員的地方! 唔知想飲咩味, 你都可以玩下個旋團輪幫你選呢!!



到地下1層, 就係玩指甲的地方, 好多色的抱抌呢! 真係根足Vitaminwater 有的口味顏色呢!



場地所用的甲油全部都係用ymck, 好多色喎!! 而beautylife 更有印花, 貼紙, 閃粉等工具供各位玩甲blogger 玩呢!



beautylife 更請來2位好漂亮的美甲師來幫想整指甲的blogger 扮下靚呢! 順便問下她們一些美甲的方法/手法, 等我們可回家再練習下呢!



美甲師好專心的幫d blogger 整靚d指甲呢!



就先show 其中2張由美甲師所完成的作品呢! (分別印花及用貼紙花的款式)




繼續....part2

沒有留言:

關注我的相關連結: