.

2009年12月27日星期日

甲油化妝gathering@Vitaminwater (part2)

到最下底1層,一落到去就發現一幅好大幅畫, 面來係用Vitaminwater 整成呢! 真係好有心思!!



而最底個層就係用嚟幫d 想化妝的blogger 扮靚, 原來beautylife 都請來化妝師, 為我們想玩/學化妝的 blogger 扮靚呢! 係扮靚之餘更教大家一些化妝小貼士! 你睇佢哋幾留心聽化妝師講解!!



玩到中段, beautylife 更為我們各blogger 提供食物, 免得我們餓呢, 真好, 可惜呢個時候我整緊指甲, 未能拍到大會所提供的美食相給大家看! (我相信其它blogger 都有影到呢)


原來開心的時間過得咁快, 當我一看錶原來就已經5:00喇, 要走了(因我要早走), 大會更送上小禮品給我呢, 回家慢慢先, 先知係digital photo frame 及可愛post-it 呢!!



最後, 比大家看我當日所搽的甲款吧!! 當日真係玩得好開心及學到好多美甲知識呢!!


沒有留言:

關注我的相關連結: