.

2010年1月1日星期五

飯後甜品@7-11

早前係某blogger 介紹得知7仔有心太軟賣, 覺得7仔都有心太軟賣, 心想一定要試下!! 昨晚比我係7仔找到它, 仲見到有另一款甜品添, 就係麵包布甸, 呢2盒甜品就變成我今日(1/1) 的飯後甜品喇!!

2款甜品都係$9.9咋




不過試食後我都係比較喜歡心太軟的味道, 因唔太甜, 布甸個款, 味道ok的, 係甜咗d!

心太軟叮好之後個樣就係下面咁的!



心太軟味道ok喎! 不過有點失望就係佢裡面一d 朱古力漿都無, 咁就唔係心太軟啦, 係朱古力cake 咋, 咁就貴咗d lu!



而麵包布甸個樣就係下面咁的, 不過啩住食, 一時忘記咗影內裡有d咩係比大家看, 其實裡面有蛋的(好似燉蛋咁架) 佢料都好多, 不過就係甜咗d 囉!!

4 則留言:

daidai 說...

HAPYY NEW YEAR~
好開心跟你見面呀~~~

reddy 說...

靚太
將跟你今個星期日見面了 hehe

MrsLan靚太(June) 說...

daidai> 我都好開心見到你呀!

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 係呀!! 我終於見到你呢!

關注我的相關連結: