.

2010年1月13日星期三

有咗佢, 令你眼睛充滿電力!

其實自開始寫blog 後, 成日對住電腦又好夜瞓, 我發覺我對眼比以前用容疲倦, 而且一戴con 只係短短數小時, 我就會感覺到紅根盡現, 而且仲會覺眼好乾!

如你都有我或以下咁情況, 就要留意下了!



今次想同大家分享的就係呢支"樂敦~潤眼液", 其實呢支潤眼液好個多月前已係網上見過 (而且樂敦對佢d產品有保證呢), 睇到個刻好想買, 不過見佢成$88/支有點貴, 所以打消了購買念頭, 直至最近係萬寧見到佢的出現,不過佢都要成$75/支




而且只需要睡前一滴就可以了(有時我都會早上望得耐電腦都會滴一滴呢, 不過勿戴con 滴喎), 使用起嚟好方便呢!




下面就係個使用說明!



折開包裝盒, 會見到如下面相片咁, 有個透明包裝袋再包住封口, 保證未開過呢!



而成份方面, 比我偷偷懶吧, 自己看呢!!










[使用後感]

使用咗3-4天, 感覺對眼無以前咁乾外, 昨日戴咗成日con 都無之前咁多紅根出現, 對我嚟講係好有效的, 起碼減輕/舒緩咗我對眼所出現的問題, 再唔保護下對眼, 我點可以打多d文同大家分享呢!



p.s. 今日我係電視都見到鄧萃雯賣呢個廣告呢!

8 則留言:

reddy 說...

頭先我先第一次見到個廣告
即刻決定今日訓醒要去入貨

果醬小姐 說...

我放工都要去入貨.......

Re:歡樂滿becca 說...

上星期係萬寧全場75折時都見到有得買呀!不過當時覺得太貴打消左念頭, 但諗深層, 佢唔係平日滴滴下就算果d咁簡單, 有d後悔無買到添....

daidai 說...

OH~~~今日MANNINGS冇75折啦....:(
之前見到四奶奶賣廣告,也很想買了~

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 你用成點呀!!

MrsLan靚太(June) 說...

果醬小姐> 個廣告未出前我諗個個都會話貴, 但廣告出後就好想買嚟試呢, 咁你又買咗未呀!!

MrsLan靚太(June) 說...

daidai> 我本來諗住manning 75折時再入多支(因我個支係75折前買) 但原來呢支無得折架, 所以你可不用等75折了!

MrsLan靚太(June) 說...

Re:歡樂滿becca> 你唔使後悔manning 75折時呢支係無得折架, 所以你可不用等75折了!

關注我的相關連結: