.

2010年1月4日星期一

金苑越菜@九龍城

前幾天約咗媽媽食晚飯, 一行3人走咗去行九龍城, 晚飯當然都係九龍城食啦(其實我好少去九龍城, 亦唔知有咩出名/好食地方) 所以就入咗去呢間見到裡面都有唔少人食的越南店舖晚飯!


就係呢間"金苑越南食館" 呢!!





我哋樣樣叫d嚟試下, 味道都唔錯的, 眼濶肚窄的我, 見到d碟嚟時, 睇落好似好細碟, 但3個人食到一半都開始飽飽哋, 結帳都係$250, 價錢我覺ok 呢!



回程行經呢間"口甜舌滑" 我哋又入去試下,




 


呢排夜瞓, 咁我叫咗碗木瓜雪耳糖水, 佢唔會好甜, 但睇得出佢煲咗好耐, 所以d糖水好出味, 唔同其它甜品店的甜味又無木瓜本身聞落難聞的味!! 我覺好正!




 


呢碗係馬碲綠豆爽(全名真係唔係好記得), 佢都好味, 但比起我碗木瓜, 木瓜好味好多!!, 3碗糖水成為$42



 



但食完真係要抱住個肚去搭車, 全日係九龍城食飯+糖水, 3人共使$300, 起抵食呢!! 怪唔之得, 咁多人去九龍城食飯啦!!

沒有留言:

關注我的相關連結: