.

2010年1月27日星期三

自製起泡網

令我諗起整起泡網個原因, 係因為我見到有d sis 話找唔到起泡網/ 唔知係邊度

有得賣, 那我就教大家自製一個吧, 而且1個沐浴球已可整到4-5個起泡網,

計番條數, 街買一個都要成$10, 而家自製一個都唔使$3, 係咪化算好多呢!



[材料]

沐浴球1個 + 幼索帶1條 + 繩1條 + 剪刀1吧



[製作方法]

(先將沐浴球的繩剪去)

(剪開後, 將網鬆開)

(看你想整多長吧, 我呢個就約12吋長)

(用剪刀剪去)

(然後將網向外反起對齊後, 在中間管道內放入繩子)

(然後將網口速起)

(用索帶將網口索起及將虛線位剪齊)



最後將網管中間反轉, 即成DIY 起泡網呢! 係咪好易呢, 大家不防整番個呀!

1 則留言:

Embrace Dreams 說...

其實呢個idea我都有諗過 ga~
估唔到真係 work ga~

關注我的相關連結: