.

2010年1月9日星期六

遲來了~ 我的元旦gathering

遲來了, 請唔好怪我呢!

由開始寫blog 都差唔多有3年了, 真係無諗過會由一個宅女跳出到現實, 雖然係這年間我們都係以網名聯係, 對答, 當得知相約敍會時, 我真的有d驚會冷場/無話題, 此終我都係第一次見大家, 而且我比較被動, 好在你們的熱情令我係元旦日玩得好開心, 而且由開始傾到完場, 真係好開心呢!!

雖然我講過我係唔出樣的, 但今次我破例show 張大合照比大家睇(1次咁多啦), 可知我當日係有幾咁開心及好玩,希望張相唔會令一d唔想出樣的sis 唔開心, 真的唔想出樣的話, 話我知, 我再加工張相遮遮佢!



當日仲收她們的聖誕禮品及圓圓及watson的試用品呢, 我會試完後, 盡快話比大家知好唔好用呢!



最後, 我好高興認識到大家, 雖然當日未能全部blogger 都傾到計/認識到你, 希望下次有機會再見大家啦!

13 則留言:

周圓圓 說...

靚太,
沙發,我坐!

周圓圓 說...

真真好開心呀!見到你來, 你又肯出樣!
要攬攬你, give a big big penda kiss!
那天大家都好興奮, 下次再出來傾計,
好多謝你地!我過得好快樂!希望大家都enjoy!

Embrace Dreams 說...

那天,
我都冇咩機會同靚太你傾談,
下次要傾多 d 啦~

daidai 說...

HELLO~~~~~~~~~~~
實在令人開心的聚會呀!!!!
下次要再多D人~~~~~

Re:歡樂滿becca 說...

係呀, 果日真係好開心, 期望下次再有聚會大家再吹吹水~~

MrsLan靚太(June) 說...

周圓圓>
haha 我見張相d頭細咋! 唔係真係唔敢出呢! 好呀, 下次再約過!

MrsLan靚太(June) 說...

Embrace Dreams>

你要照顧d小朋友嘛, 下次我哋要坐張圓枱, 咁咪大圍都可以傾到計啦!

MrsLan靚太(June) 說...

daidai>
係呀, 真係令人開心的聚會呀!

MrsLan靚太(June) 說...

Re:歡樂滿becca>

好喎, 我吔個日都傾得好開心呢!

reddy 說...

呵呵 ! 尋日終於都相見左 
真好呢 

搵番你個blog既地址了 

果醬小姐 說...

果日真係好開心,下次要同你傾計...^^

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 係呀, 我們終於相認呢! 你有無玩到周身骨痛呀!

MrsLan靚太(June) 說...

果醬小姐> 你個日要同d小朋友玩, 攪到無咩點同你傾計,下次坐你隔離咪可以傾到計囉!

關注我的相關連結: