.

2010年1月20日星期三

IPSA ~ 春季系列新品發佈會

好榮幸在上個星期可以出席IPSA ~ Pure Protect Powder Compact & Spring Point Makeup 發佈會!



而這次發佈會安排在銅鑼灣TimeSquare ~ SML內舉行!



一步入會場, 熱情的職員就已安排我去玩指甲, 試它們新出甲油, 而另一邊就見到有專人幫d 入場人士試用今期化妝品新色系!



可能還有時間, 搽完指甲後, 職員又安排我去做個皮膚 test 睇下我的膚色度! 結果跟上次test 試用Liquid Compact 結果差唔多呢, 可選用001 or 101的顏色!



係試緊皮膚test 的時候, 比我見遇到"圓圓" 呢, 全程好在有她陪伴我呢!! 而IPSA ~ Fresh Color Deco 新品外型都十分討好呢! 仲要係限量發行, 靚到點捨得用佢!

而Pure Protect Powder Compact 配方改良過, 可令妝容更持久, 試上面後一樣係咁出色呢!



發佈會正式開始, 先由IPSA 日藉科研人員, 先講解Pure Protect Powder Compact 同一般傳統粉底有咩分別, 更即場做了個試驗給大家看!



之後MC 更說要我們找下自己坐位下有無貼有IPSA Label, 原來這位幸運兒是需要幫手做示範的, 估唔到這位幸運兒就係圓圓呢! ^3^



個示範就係做一次Pure Protect Powder Compact 同一般以往的粉底有咩分別給在坐位旁人士看, 測試準備了"人造油脂 + 傳統粉底 + Pure Protect Powder Compact",

做法就係將人造油脂分別倒入2樽不同粉底內, 攪勻後, 出來的結果竟是, 傳統粉底混合人造油脂後, 粉底係會變成Liquid 狀, 而新品Pure Protect Powder Compact 混合人造油脂後, 粉底還見到係粉粒狀, 即代表粉底吸收油份後, 還能保持乾爽, 使妝容不會出現溶妝現象!



示範完後, 大會更邀請來自日本Pan Makeup School 總監 ~化妝大師"宮崎龍Ryu Miyazaki" 即場獻技呢!



而另一位model 更化了 Fresh Color Deco 今季的彩妝粧呢!!



完場後, 大會更送我們今季的新品呢, 等大家可以回家試用, 試用後再報告話你們知吧!

3 則留言:

daidai 說...

圓圓都有話我知見到你呀!
我都用緊粉底了~得閒交換下心得丫

MrsLan靚太(June) 說...

daidai>

我好彩見到圓圓呢, 唔係一個人好孤單呢!
好呀, 得閒大家交換心得丫, 盒粉我仲未試,呢幾日會開始試呢!

Re:歡樂滿becca 說...

佢今次d 包裝似paul & joe多過似自己ipsa..hahaha, 不過我好鐘意ipsa既lip 同cheek color, 粉底就好用極都會出粒粒....我跟ipsa好無緣o架...

關注我的相關連結: