.

2010年1月22日星期五

森田藥粧面膜@sasa

早前睇到dai dai 個blog 介紹呢隻"森田藥粧面膜" 話又平又好用, 早前經過sasa, 就去買她所介紹的"玻尿酸面膜", 原來森田藥粧面膜有好多款選擇呢, 除了買下她介紹的面膜外, 我更買了"抗黑淨白面膜", 2款面膜都係$39/盒, 比起我的美麗日記抵好多呢!



昨晚我已經試用下面個款"抗黑淨白面膜"($39/4片), 敷的時間唔使好長, 只需要5-10分鐘, 咁啱晒我沖緊涼時敷啦!

除下mask 後,我用水沖洗過塊面, 我發覺呢款mask 用後好滑及保濕! 唔錯



而下面呢款"玻尿酸面膜"($39/5片), 我今日就剛好敷完,敷的時間唔使好長, 只需要5-10分鐘, 我當然又係在沖緊涼時敷啦! 一打開包mask 好香的玫瑰花香,好喜歡隻香味,而袋內還有很多玻尿酸原液呢!

敷完後, 呢款mask 我無用水沖洗, 呢款用後皮膚都保濕及滑的, 2款mask 都唔錯, 不過如果要我選, 我會覺"抗黑淨白面膜"呢款啱我多d, 因為覺用後塊面係滑好多!

8 則留言:

daidai 說...

咁我又試下"抗黑淨白面膜"先~~!~!
你有冇sasa會員咭?
怎才得到呢?
好像有95折架!

Re:歡樂滿becca 說...

呢個琴日我係sasa都見到, 都本來打算買架, 但實在太多款...哈哈, 心大心細心亂如麻, 最後無買到-___-"

MrsLan靚太(June) 說...

daidai>
其實仲有好多款都想試, 下次再睇下先! 張sasa卡係我妹妹呢! 因佢好早時join, 好似係買滿$2000就join到, 不過sasa 好似一段時間先會有得join 會員制! 你係要我可email 個sasa卡no 給你!

MrsLan靚太(June) 說...

Re:歡樂滿becca> 一盒係見到dai dai 介紹, 另一盒都係除手拿見到到以淨白(因呢輪斑斑深咗)所以就買咗佢, 下次我再去選過睇下其它款係點先!

Embrace Dreams 說...

我發覺,
我的美麗日記 mask 好似冇以前咁好用啦~

lovebeauty 說...

好似唔錯喎!

MrsLan靚太(June) 說...

Embrace Dreams>
我唔算好早就用日記mask 個批人, 但聽到大多人話好用, 我咪買嚟試下, 發覺唔係想像中咁好用, 而且價錢唔平呢, 係而家個價先平番d, 但我都會呢藥森呢隻, 起碼見效嘛!

MrsLan靚太(June) 說...

lovebeauty>
平平哋, 又見到效, 我覺唔錯呀!

關注我的相關連結: