.

2010年1月9日星期六

我又嚟玩甲@Sasatinnie

早前行sasa 買咗支sasa 出的指甲油, 呢隻色我想買好耐, 但成日都找唔到, 找到再搽上手又唔係我想要個隻, 終於真係找到我想要的色了!

今次就簡簡單單畫兩畫就算! 而今次所用的產品就係以下4支, 分別係(由左至右) 面油 > 底油 > 甲油 > 畫花甲油



而支畫花甲油的筆頭係下面所看到咁的(畫直線,點點,都好方便)



而搽的方法, 分別係> 1層底油 > 有色甲油2層 > 畫花 > 1層花油



如你覺單調, 可係搽少許面油係想貼石位置, 再貼上閃石係甲面, 再係甲面搽上面油就可以了(但由於貼了閃石, 搽面油可以要搽多2-3層, 才能固定粒石)




效果都ok 的!! 你哋又點睇呢!!

2 則留言:

Re:歡樂滿becca 說...

好靚呀! 我自己畫從來都無心機整石同畫花/__\

MrsLan靚太(June) 說...

Re:歡樂滿becca>
我都係玩下啫, 只畫咗個感嘆號, 唔知好有心機呢, 有機會幫你畫下!

關注我的相關連結: