.

2009年9月13日星期日

[一d都唔lup 的保濕面霜] Skin79 ~ Sue Hydrating Gel


一開始真的無諗過會買呢盒gel, 但試上手後, 對手滑咗好多, 而且聞到淡淡微香,幾好聞的! 結果都買咗番屋企, 試用後面後, 它保濕方面真係唔錯, 好清爽, 一d都唔lup, 咁大瓶, 真係有排用!



產品顏色呈淺藍色, 有d似8杯水喎!!



質感呈gel 狀, 搽上手都好有水嫩感的!



推開後, 好快就被皮膚吸收



再測試其黏lup 度, 唔係黏到太多泡泡粒, 都算清爽的!



未搽skin79 Sue Hydrating Gel 之前皮膚是: 水份+0, 滋潤+1, 柔嫩+0



搽咗skin79 Sue Hydrating Gel 之後, 皮膚是: 水份+2, 滋潤+5, 柔嫩+2


 


(以5★為滿分)


香味: ★★★★


清爽度: ★★★★


保濕度: ★★★★


持久度: ★★★★


 


這個牌子的保濕gel 我覺得效果唔錯, 就係因為咁我買了而家雜誌賣廣告賣得好勁的skin79~bb cream, 但我覺得色太白了, 而且覺好厚身, 好在買時特價, 唔係就肉赤死了!

沒有留言:

關注我的相關連結: