.

2009年8月21日星期五

[值得推薦] Dr. G Gowoonseang Brightening Peeling Gel




因家裡的peeling gel 已經用完, 所以早前行街時試過數款peeling gel, 最後都覺呢支Dr. G Gowoonseang Brightening Peeling Gel ($168/200ml),最好及抵用, 所以購入了, 相其實已影了一段時間, 但到而家先得閒post 出嚟! 如果我未買呢支peeling gel 我一定會買之前介紹個支Hello Kitty 支peeling嚟用(用外型太靚了, 仲要係限量版), 不過呢支都唔差的, 連雜誌都選為"潮流之選Best Buy"架! (如下圖)



[又係時候試用產品喇]

(支peeling 的質感呈乳液狀)


(推開後好快就由水狀轉為少許粒狀)


(再推已經變成粒狀及好多死皮)


(沖洗後)




(總結: 用咗peeling 個邊明顯係有光澤, 而無用peeling 個邊就比較暗啞)

6 則留言:

reddy 說...

好耐冇見  你好嗎 ?^-^

Antoinette 說...

我係witchy.antoinette呀, 尋日坐係隔離嗰個 :-)

MrsLan靚太(June) 說...

reddy> 我而家先睇到message 卡住, 剛睇到才得已出現! 要到而家先覆你真係唔好意思了!! 你都好嗎!!

MrsLan靚太(June) 說...

Antoinette> 原來你個blog 名係呢個!! 好高興認識你呀!!

匿名 說...

我係sasa都有試過呢個,但覺得少少刺痛,最后都係買咗bio-essence。

MrsLan靚太(June) 說...

JIM JIM> 咁我又無喎!

關注我的相關連結: