.

2009年9月9日星期三

RMK ~ 型格眼妝必學秋冬妝先修班 [試用分享]


其實上網做 Research 有部份人會話RMK 的Base 及 Foundation 好用的, 一部份人會話用咗之後個妝會暗咗, 所以我到而家都未用過佢哋的粉底及base! 直至今次分享會, 我終於可以試上面感受下!


我每用一樣產品, BA 都會好細心咁幫我挑選啱我用的Base, Foundation, 碎粉等等彩妝品, 支Liquid Foundation 初初用搽上面時, 我真的覺個粉係明顯暗咗, 中途停咗要聽化妝師試範, 再望番個妝, 個粉明顯無暗之餘, 仲開始覺貼服, 呢一刻我開始覺佢唔錯! 



而我收的禮品眼影色係03 Gray 色, 我平時出街所化的妝係好淡的, 一影相睇番跟本就好似無化過咗, 今次我要試下model 的眼妝, 化得唔好, 唔好笑我, 因我好少化咁深色係隻眼上! 而Gel Eyeliner 就係02 Deep Blue 色




我分別用咗唔同的光線下影, 睇下有咩唔同! 不過一影相, 隻眼影色明顯淺了點!




總結:


個眼影有多個色選擇, 可以自由配搭, 更貼心的它尾格係帶閃的, 可以出席晚宴時添加上眼, 令眼妝令為閃亮, 而且輕便小巧, 方便携帶!


而Gel Eyeliner 質地柔滑易搽, 搽上眼後十分貼服, 用佢附送支眼線掃真的好用容handle 到, 連我呢d初哥都得畫出一條唔會高低不平的眼線, 防水型的jelly 質地, 令我搽咗全日都無化開! 值得推介!!

沒有留言:

關注我的相關連結: