.

2009年12月11日星期五

幾米@時代廣場

相信好多靚仔靚女們都實會行時代廣場, 一定會見到門前放咗好多幾米的作品係度, 其實呢輯相我上個月影, 不過到而家先有時間post 比大家睇, 我影的時候可以話係人山人海, 每張相都要快過人去攝位先影到一張, 呢刻唔到蕭公子都唔得(攝石人) 仲要無人係d 公仔邊就更難, 所以係好多張相中先找到以下數張同大家分享!




雖然我唔係幾米的fans, 但見到咁靚的公仔, 唔會無人唔想同佢影張相呢!!
係呢, 唔知大家知唔知下面張相對公仔叫咩名呢? 我覺得呢對公仔最靚,好想知佢叫咩呀!! 知道記得話我知喎!


其實我覺下面隻兔仔大隻得恐怖, 一d 都唔可愛呢!>.<


沒有留言:

關注我的相關連結: