由我唔識化妝, 到你學完化妝之後, 你會花更多時間才能出到門口。點解...... 在你唔識化妝時, 只搽d面霜及防晒就可以出門口, 當你學識化妝之後....... 你開頭會覺得麻煩而唔化妝就出門, 但你又會對自己講, 學完唔練習, 好快唔記得, 咪等於無學過咁。就係呢句說話, 你會開始化妝先至出門口, 日子一久, 你就無法唔繼續買粉底, 眼影, 胭脂.....等用品, 就連化妝掃都有幾 set。
以上產品都係我現時用緊的, 你哋見到我一種 product 都有咁多, 一定話我大花筒, 其實每位女士們, 只得一種product 係唔夠用, 最少都要2種, 係for 夏天及冬天用。 我已經少買了, 現在的我會清晒貨先再買。
(1) 左邊個瓶 ~ cream 狀, 有60% 水份, SPF 18。 用後: 唔乾, 好貼, 無咁易溶妝, 遮暇度高ok
右邊個瓶 ~ liquid 狀, 有60% 水份, SPF 15。 用後: 好薄, 好貼, 無咁易溶妝, 遮暇度一般
(2) cream 狀, 有60% 水份, SPF 8, oil free。 用後: 唔乾, 好貼, 好貴, 無咁易溶妝, 遮暇度ok
(3) liquid 狀, 有保濕成份 。 用後: 遮暇度OK, 好易溶妝
(4) Mousse 狀 。 用後: 比較控油, 用完面好滑, 可唔駛搽碎粉, 遮暇度一般 (乾性皮膚/冬天勿用, 會出乾紋)
(5) liquid 狀, 有保濕成份, SPF 15, 獨立包裝。 用後: 遮暇度OK, 妝會有少許溶, 衛生, 方便
係上面咁多隻, 我現時比較鍾意 (1) , 其實 (2) 都好鍾意, 不過就貴了點, 至於 (5) 呢, 就真係好方便及衛生, 一次一包, 不過就唔係好多地方買到。










沒有留言:
發佈留言