.
2007年6月8日星期五
著數話你知~蟲草
昨日我行萬寧買嘢, 係付款時看見個牌話買滿$20, 就可以用就可以用$29.9
換購1樽草姬冬蟲夏草藥丸 15粒裝的試用裝, 計番條數都係 $2/粒。
心想, 雖然我唔係食開這個牌子, 但做到 $2/粒,
就好多牌子都做唔到呢個價錢, 平平哋咪買嚟試下囉,
如果你有食開冬蟲夏草 / 草姬冬蟲夏草藥丸的話,
以原價一盒30粒裝, 約賣 $374, 平均每粒要$12.4,
而家我换2樽都係$59.8, 已經有30粒, 你哋話係咪好底呢?
我見有好嘢, 更係要話比大家知啦!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言