上車有位小姐派張單張比每一位成客, 一望只得3間開業, 10多間未開, 但想都想唔到行完這3間店(B & Q, The Best, Sportlight) 都要2個多鐘先行完, 都好大吓! 我想所有舖開晒之後一定好熱鬧。
我昨日仲係 B & Q 見到我舊公司高層 "笑面虎" 同佢老婆, 你哋估吓係邊個?
個外景係 B & Q 的其中一部份。
呢個係企係大堂同人影相的公仔, 你哋估下個公仔係男人扮定女人扮? 睇完相之後話比你知。
以上4張都係唔同層的 DISPLAY 是給遊人影相。
個 FEEL 有D似 "朗豪坊" 一上去第一層。不過條電梯好快, 老人家要小心
呢2張相, 係我企係電梯望上去影的大電視。
~~ 個公仔係男扮的。點解知, 係因為我等緊影相之制, 佢同3個妹妹仔係度影相, 影完仲要個3個妹妹仔比佢睇番, 個D妹妹仔更係無比佢睇啦! 佢竟然用腳 dom 地發脾氣, 之後就見到想同佢影相的女仔都好有禮貌問佢, 可唔可以同你影張相, 最搞笑係佢扮大隻的動作等人影佢。~~










沒有留言:
發佈留言