陳意齋呢個名, 我想好多人都聽過, 而佢最多人話好的就係燕窩糕, 仲話去親陳意齋一定要買番盒, 我當然未試過啦, 就算想買都要過海去中環至有得買, 所以到而家都無食過, 直至咁啱我行過係鑽石山廣場見佢做promo, 記然未試過, 咁我更係買嚟試下啦! 一盒都要$45/盒, size 一隻手掌咁大到, 都算貴了, 不過食過之後, 我覺得名過於實, 可能我口味唔同啩, 至於係咪有燕窩, 我真的食唔出! 食過之後, 我唔會再買嚟食囉!
發佈留言
沒有留言:
發佈留言