.

2012年6月5日星期二

[粉飾家居] 韓國可愛圖案牆貼

我住的地方都有很多年了, 面對著不變的裝修, 家居, 好像有點悶, 為了令家居有點變化, 早前逛UNY 時, 見到來自韓國的HYUNDAE SHEET卡通/圖案牆貼做推廣呀, 於是先買一款回家弄弄, 看看效果如何, 才再多購入幾款!

這次我選了像街燈的款式圖案牆貼($139/, 特價$120), 是最高的一款! 內裡更附有貼在不同房間的效果及圖案的次序!


打開看的樣子, 圖案也弄得挺細緻的!



只需將牆壁用布擦乾淨, 再在合適位置貼上便可以! 不過要注意是, 貼後就不能撕下來了, 不然牆壁會脫皮呀, 所以確定貼之前, 最後量度好位置, 才貼上處, 是不能錯的!



貼好的效果也不錯呀! 大少很滿意呀, 他說要再多貼幾道牆, 要粉飾一番呀! 其實我知道宜家XX 都有類似的圖案牆貼發售的, 不過款式就沒韓國這個多選擇, 但價錢就好像便宜點, 有興趣想將家居裝扮一下的朋友, 可自行選擇呀, 好嚕, 分享到這裡喔!





想知我更多的新動向/ 想與我聯絡, 那快按icon喔!

weibo2b

2 則留言:

Embrace Dreams 說...

我都想 買牆貼返來 貼貼貼,
其實, 貼得好困難嗎 ?
我 怕貼到起泡泡.

MrsLan靚太(June) 說...

ED MA> 一D 都唔困難呀, 不過就要小心D 量好位後, 慢慢推上去貼, 咁就唔會起泡泡呀!

關注我的相關連結: