.

2009年9月5日星期六

西台2式炒米粉 [cross over]


今日唔出扮靚/試用文了, 要出番d煮嘢食的卜文喇 (都偷懶咗好耐無出過了) 就嚟個簡易菜式, 又飽肚, 今次就嚟個西式配料mix 台式米粉吧! 加上炒米粉係我老公至愛, 我當然要整佢最鍾意的食物比佢食啦!! 大家將就下吧!!


 


材料: 急凍鮮蝦 (約10隻) + 火腿 (約3-4片) + 台灣新竹米粉 (1片)  + 雜豆 (1束) + 洋蔥 (半個) + 青,紅,黃椒 (各少許)


汁料: 蠔油 (約1.5湯匙) +  水 (適量) + 紹酒 (少許)


蝦醃料: 胡椒粉及鹽(各少許)


 


做法:


1) 先將雜豆, 蝦解凍後, 沖洗乾淨, 瀝乾備用


2) 將新竹米粉用水浸軟後, 瀝乾備用


3) 將青,紅,黃椒 及 火腿切成絲, 備用


4) 先將洋蔥炒香後再放入蝦,  火腿絲, 青紅黃椒, 雜豆略炒後, 盛起備用


5) 落少許油後放入米粉略炒, 再注入少許水及汁料後, 炒至米粉差唔多乾身後 (期間要用筷子協助鬆開d米粉, 免黏在一起) 再將已炒好材料(4) 倒入再略炒即可上碟。


 


 


p.s. 汁料除可加蠔油外, 都可以加入茄汁的, 如加入茄汁, 蠔油份量就要減番d!!


 


伸延相關資料: 雜綿炒鴛鴦粉

沒有留言:

關注我的相關連結: