.

2009年9月3日星期四

喚醒你的「美肌の力」.....PART 2

係未正式試用前, 我係手面試推過及用我部皮膚測試機測試一下比大家睇真D!

Skin Signature 係手上真係好好推的! 而且好快就被皮膚吸收晒!




而個結果都令人滿意的!

(左圖) 未使用前, 手背肌膚的水份0, 滋潤+1, 柔嫩0

(右圖) 使用後,  手背肌膚明濕增加, 水份+2, 滋潤+5, 柔嫩+2




係試用呢7, 我早, 晚都只用SK-II所比的試用產品, 係希望能夠試用真D, 希望出嚟有更好效果! 我更以神仙水配合使用, 不過我無乖乖聽話使用前用Toner, 我直接把神仙水當Toner用﹐不過Skin Signature 配以神仙水使用, 感覺仲好過單用Skin Signature,  d都唔lup 及更快被皮膚吸收, 感覺唔錯!  而且Skin Signature 搽上面後好容易推開, 質感十分柔滑, 而且好快就被皮膚吸收。 短短2-3, 皮膚已經明顯滑咗及帶有光澤搽完後再配以(下圖) 的按壓手法, 可有效喚醒疲倦的細胞!  賣得貴, 真的是有它的原因。




今次重要係我首次出素顏相, 真係醜死人, 請大家要有心理準備先好睇, 因我皮膚遐邇太多了, 有斑斑及毛孔粗大, 見到食唔落飯的請唔好看了!!




終於完成咗一星期試用, 我覺得皮膚係好咗及帶有光澤, 連上粉都貼D及斑斑都淡咗D!




試用完係需要再去番SKII 做多一次肌能皮膚分析, 結果出乎意料地差過未用時, 49% SPQII, 我心有不甘, 要求BA 再測一次 今次仲神奇, 只係2分鐘前測的事, 竟仲差過剛測的結果, 得番SPQI , 不過我發覺唔同人同你TEST, 所用的力度唔同, 部機的結果都會唔同, 呢個問題SK-II真係要諗諗了!

最後BA 無SELL 我買佢D產品, 仲送個支SAMPLE 給我回家用Facial Treatment Cleanser!






整體結果:

(以5★為滿分)

香味: ★★★★(無香味, 睇個人喜歡吧)

好推度: ★★★★


清爽度: ★★★★

滋潤度: ★★★★

保濕度: ★★★



......The End!!

沒有留言:

關注我的相關連結: