.

2009年10月1日星期四

屈臣尋寶記

我為了找呢set ck 化妝組合, 好多間大舖都無得賣, 都打算放棄唔找了, 就係星期日行街街時去咗太古城, 就順便都入去睇下有無吧, 都未行入去就已經見到放係近大門口位置架上, 我二話不說就數咗1盒了!


睇番個盒才知道呢set ck 彩妝箱係限量版, 所以有機會售完就無!



內裡產品雖然細, 但都好齊全, 差個粉餅就差唔多齊晒, $129/set 仲要係ck 都算係咁了,



支唇膏好桃紅呢, 搽咗上咀係實色桃紅, 抺極個咀都仲有紅色!



除咗買ck set 外, 我仲入咗Atorrege AD+ 納米潔面泡泡 ($235/150ml) 及 lab.pro 4D BB cream ($49.9/25g), 其實支潔面泡泡我都覺得貴, 但比起我本想買的sofina 潔面泡泡, 它相對平d, 而且它泡沬比較細(因用納米研製) 又有好多人話用過唔錯, 所以又敗了回家!!


沒有留言:

關注我的相關連結: