.

2009年9月30日星期三

當紫色斑馬遇上甩點花豹

個標題點解會咁寫呢....... 由於第1次用呢個印花工具, 印第1,2隻係好靚及好有成功感的, 但印到第3-5, 個印模就好似黏唔起d 印花咁, 所以睇真d相係會見到第3隻開始就甩甩哋紋的!


而今次主角就係左手 ~~~> 印的印花係豹紋(有幾隻d紋印得唔好, 甩甩哋, 所以叫佢做甩點花豹囉),


而右手 ~~~> 就印咗馬斑的紋(因我唔係用黑,白色, 所以咪叫佢做紫色斑馬囉),


其實係選甲油色時,  我才發覺我d 甲油色, 來來去去都係紫, 粉紅, 紅, 粉藍等色系, 都無咩深色/其它色的, 好在今日係屈記買到盒ck sample 化妝set 啫($129/ 已包搽甲油, 唇彩, 粉底, 眼影等)


可以比我慢慢試!



 


而今次所用工具, 就係以下咁多樣喇!


 



 


由搽甲油到印花紋, 原來好快的, 不過第一次印就係唔多控制到, 好在vy vy 講過點用!


唔係我一定唔識用, 買番嚟實放在一邊等發霉!


 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 


同場加影:


係屈記買到的戰利品!! ($129/SET) 遲下再同大家睇真d 內裡乾坤啦!



 

沒有留言:

關注我的相關連結: