.
2007年4月5日星期四
冷麵
之前係"味之拉麵"食晚飯, 叫咗個冷麵食 , 發覺味道都係一般,
都係"麻布坊"好味d。心唸
我自己整都得啦! 於是我第2天就決定晚餐整
冷麵食, 一早起身梳洗
完之後, 就第一時間煮好個麵先, 過完冷河就放入雪櫃雪佢, 到晚上食時, d麵 都會凍d及爽口d, 食之前再放上材料及淋上冷麵汁, 咁就完成了。
比大家睇睇, 可能d料放到連個麵都看唔到, 唔知你哋估唔估到係冷麵呢?
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言