.

2007年4月5日星期四

冷麵


之前係"味之拉麵"食晚飯, 叫咗個冷麵食 , 發覺味道都係一般, 都係"麻布坊"好味d。心唸我自己整都得啦! 於是我第2天就決定晚餐整冷麵食, 一早起身梳洗完之後, 就第一時間煮好個麵先, 過完冷河就放入雪櫃雪佢, 到晚上食時, d麵 都會凍d及爽口d, 食之前再放上材料及淋上冷麵汁, 咁就完成了。比大家睇睇, 可能d料放到連個麵都看唔到, 唔知你哋估唔估到係冷麵呢?

沒有留言:

關注我的相關連結: