.

2007年4月22日星期日

茄子木耳炒意粉

假期我係休息唔煮的 , 但今日唔想出街食晚飯, 而且我想簡簡單單 (2條友唔煮咁多餸了),
今晚就煮意粉食啦, 但用咩嚟煮意粉好呢? 其實我見到咩係到就用咩嚟煮的, 比較自由配搭,
打開個雪櫃見到有包茄子, 昨天買的黃背耳絲, 就決定用這兩2樣嚟炒意粉喇!
材料有: 木耳絲, 茄子, 木魚絲, 意粉醬, 意粉, 由於時間關係 , 已經完成喇,
而我哋就更係要開飯喇! 比大家睇下 賣相先,

我排咗一輪架喇, 都 ok 啦! 如果有隻更靚的碟放上枱, 就更 perfect 喇!
而味道更係 Yummy 啦!

沒有留言:

關注我的相關連結: