.
2007年4月22日星期日
茄子木耳炒意粉
假期我係休息唔煮的
, 但今日唔想出街食晚飯, 而且我想簡簡單單 (2條友唔煮咁多餸了),
今晚就煮意粉食啦, 但用咩嚟煮意粉好呢?
其實我見到咩係到就用咩嚟煮的, 比較自由配搭,
打開個雪櫃見到有包茄子, 昨天買的黃背耳絲, 就決定用這兩2樣嚟炒意粉喇!
材料有: 木耳絲, 茄子, 木魚絲, 意粉醬, 意粉, 由於時間關係
, 已經完成喇,
而我哋就更係要開飯喇!
比大家睇下
賣相先,
我排咗一輪架喇, 都 ok 啦! 如果有隻更靚的碟放上枱,
就更
perfect 喇!
而味道更係
Yummy 啦!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言