.

2007年4月27日星期五

賞茶

早前係茶展見到一粒一粒的茶及相片, 係我之前係雜誌見過的, 但就未飲過, 見佢平平哋 ($5/粒) ,
咪買嚟試下囉, 佢有好多種唔同味及樣貌的, 買的時候真的有點花多眼變, 回家即刻沖嚟試下好唔好飲,沖好之後真係好靚, 而味道都唔錯, 你哋睇下杯茶係咪好靚呢? 得閒嘆下茶的同時又可以欣賞佢的美,都係一種寫意生活呀!

(佢個名叫做萬紫千紅) 講明要用杯沖嚟飲

沒有留言:

關注我的相關連結: