.
2007年5月1日星期二
五一勞動節
我記得每年五一勞動節都係烈日當空, 陽光普照
熱到飛起的。
我仲記得我結婚個年的五一去咗踩單車, 仲著短袖去踩, 最後我雙手變咗紅豬手,
仲聞到肉香味.... (講笑啫), 要雙手回復原貌, 都等咗成年有多, 其間仲要同佢敷mask。
不過今日我家大少就勞動咗大半日, 係因為我哋星期日
刺激咗個經濟,
買了部新的 4 in 1 printer及 一部 HD Recorder
,
所以襯今天放假將它安裝及搬走唔要的物件, 順便再整理/清潔一下d 地方,
終於
整完了, 可以休息下, 晏d可以
行街街囉。
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言