.

2007年5月6日星期日

遮瑕膏


我相信每位女士們見到幅圖唔使我講都一定認識這遮瑕膏, 我點解會係度講佢, 係因為
我用落更 喜歡用佢, 其實我本身都用開 植村秀, 但覺好易溶, 雖然beauty tech 唔算得上
外國D大牌子, 但佢係由化妝師所研究出來, 會比較明白用者需要, 我無佢可以話唔出得街,
所以要放上嚟同大家分享, 佢好用之處, 本身佢係雪糕質地, 一搽上面就會好貼塊面, 好爽
及無咁易溶, 唔似得其它遮瑕膏咁會lup 同好易溶, 我試過只搽遮瑕膏遮住d斑斑就可以落街,
唔會係塊面見到一笪笪遮瑕膏的顏色出現, 完全好自然。各位靚女們, 唔知你哋又係唔係用
這牌子遮瑕霜呢? 不防討論下。

沒有留言:

關注我的相關連結: