.
2007年5月24日星期四
就嚟考試喇!
就嚟考試........... 考咩試呀! 我要考啫哩甲初級, miss 要我哋自選一個款考, 一係做法式啫哩甲, 一係做藏花啫哩甲, 仲要用真手做 (我哋練習多數係用假手) 我驚唔合格呀! 所以咪係屋企練習下囉, 順便重溫之前學過的水晶甲, 唔練習下會唔記得的 (我已經有小小唔記得囉.....哈哈)。
比大家睇下, 估唔估到邊隻手指係用啫哩做, 邊隻係用水晶粉做呢?
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言