.

2007年5月24日星期四

黑霸珍珠粉圓





有日行北角見到有間賣台灣食品的公司有包"黑霸珍珠粉圓", 同我平時係超市見到的珍珠唔同, 自己唸, 價錢都唔係好貴, 賣嚟試下整"珍珠奶茶" 飲下都好喎!
至於製成品, 要等我整好之後再話你知佢好唔好味啦!

沒有留言:

關注我的相關連結: