.
2007年6月9日星期六
同部冷氣機洗白白
唔知大家有無定期同部冷氣洗白白呢?
我就有, 我之前用開一隻日本唔知咩牌子的冷氣機泡沬清潔劑,
噴完之後要開一陣冷氣等d清潔劑排出, 但每次開機都好大味, 連窗都要打開晒,
有日行過超市見到支 3M 冷氣機泡沬清潔劑, 先醒起今季我未同部冷氣機洗白白,
見佢特價又係大牌子, 決定買嚟試吓, 用完之後真係好過我之前用個隻,
一開冷氣已經 feel 到
涼咗好多, 而吹出來的風唔似得我之前用的咁大味。
都係一支唔錯的清潔劑。
(通常一樽可以洗到3部機就無晒)
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言