.
2007年6月10日星期日
南瓜布甸
今日又落雨, 為又係屋企, 突然唸想有個南瓜係屋企, 即刻試整南瓜布甸, 可能第一次整的關係, 分量同火力都未能掌握得咁好, 所以個賣相唔係咁好, 但食落味道都還可以的, 下次再努力過。
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言