.
2007年6月12日星期二
街知巷聞
呢間 "街知巷聞" 之前我係雜誌見過, 仲話佢整的"木瓜糯米糍"
好足料及好好味, 我昨日行街見到, 更係要買嚟試吓啦! 真係好好味,
d皮又軟, d料又足, 不過就貴多d, $12 先得3粒,
不過佢d糯米糍味道就好小係街上面食到,
我推介:
芒果豆腐糯米糍, 芒果奶皇糯米糍, 木瓜糯米糍 (佢個牌寫限量版)
好好味的, 不防一試。
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言