呢個餸係我去翠苑食飯時食過的, 我更係無佢整得咁好啦, 不過都好好味, 最衰屋企無晒d芝麻, 唔係灑係面就更靚更好味了。
材料: 茄子 (1條)
汁: 芝麻醬 (3-4湯匙) + 白醋 (小許) + 糖 (1茶匙) + 日本芥末 (少許) + 麻油 (少許)
做法:
1) 先將茄子洗淨切條, 將1-2茶匙鹽放入水中, 再放入茄子浸15分鐘(水要蓋過茄子)
2) 浸好的茄子放碟上, 蒸8-10分鍾, 拿出待涼
3) 將汁料攪勻後, 淋上茄子上撈勻後, 放入雪櫃雪3-4小時即可。
p.s. 我用的芝麻醬係日式用嚟整冷麵用的! 唔好買錯係杰身個種喎!










沒有留言:
發佈留言