.
2008年5月9日星期五
Day 3 台北之旅 ♡part 4♡
見好早就返到飯店, 我哋決定, 夜d再係西門町行, 順便買定d手信, 原來平日西門町無咩人, 行得好舒服呀!
去完"港記" 買鳯梨酥後, 我更係去行"康是美" 及屈臣氏啦! 都有唔少收穫的!
仲有呀! 我之前咪介紹用的美白牙粉嘅, 原來$10港幣咋, (係台灣原來屈臣氏有得賣)
Day 3 .................. 完!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言