.

2009年1月15日星期四

Olay Micro Sculpting Serum + Super Cream [測試結果]

終於都整理好喇! 今次所測試的產品係 Olay Micro Sculpting Serum & super cream


今次測試用咗4日時間做, 更請我家大少幫做我試今次產品的model  (方便我影相), 因我家大少一到冬天皮膚就會好乾, 找佢就最啱!
係未搽之前佢d皮膚係好乾的


 
而係呢4日我都幫佢搽精華素+super cream 的








 
測試後感:
整體測試這2個產品都唔錯的, 他的皮膚係有提升的, 而super cream 配合精華素一起用, 效果係顯著過單搽super cream 的, 我也幫他只搽 super cream 而沒有配合精華素使用時, 結果效果係無咁顯著及發揮得無咁好的!

沒有留言:

關注我的相關連結: