.

2009年1月17日星期六

Isabelle


唔知大家有無聽過呢個牌子呢?


我就係睇報紙才知道, 呢個牌子有咩


咁特別, 點解會出咗名, 咪就係連陳水


扁都用佢嚟做嫁女餅囉, 我當然想睇


下佢都咩咁特別啦, 今次我淨係買咗


鳯梨酥(金色紙包裝) & 藍梅酥(紫色


紙包裝) 試下, 佢個包裝就真係靚喇,


而且味道都唔錯, 好鬆化, 如果佢焗番


熱嚟食仲好味, 千祈唔好放入雪櫃, 會


好un, 唔好食, 而且我覺得貴咗d($5/粒)


及細粒咗d囉!


 


想睇佢有關資料, 可按入去以下網址:  


Isabelle - Taiwan  or   Isabelle - Hong Kong


 

沒有留言:

關注我的相關連結: