.

2009年4月30日星期四

前所未有咁舒服......鞋墊




我其實好少著高跟鞋, 因行多兩行, 前腳掌位置就會好痛, 要休息下才可再行,試過用爽健, 雖係可減輕, 但此終軟墊都偏硬, 只會比無用鞋墊行耐一段時間, 但都會好快又會痛, 多得 叮叮 介紹呢款鞋墊, 我終於在sogo 買了, 貴就係貴d ($155), 為了試下期功效, 我著上一對2.5吋高的高跟鞋行一天, 使用後,真係好舒服, 就算腳累, 個前腳掌位置都未覺好痛, 掂呀! 呢個牌子係德國製的, 而且有2款唔同軟度, 我呢款係超柔軟(啱高跟鞋使用), 另一款就軟(啱平底鞋使用), 我買的時候係做緊promo的, 買2對$268(不過我唔記得個promo做到幾時), 個ba 仲話, 此鞋墊可使用成10年咁耐, 計番條數都抵番啦!

沒有留言:

關注我的相關連結: