.

2009年4月21日星期二

Neutrogena 眼部卸妝液率先體驗......附用後感






有 幸成為 A*MY blog 15位試用者中其中一位, 可以試用到"Neutrogena 眼部卸妝液率先體驗- (傳媒記者版)" 有權理一定要有義服, 收到後我更係要同大家分享我的試用後感啦! 好細心的生產商, 郵包內更附有一些小工具及教授如何自家測試眼部卸妝液效果!今次除測試Neutrogena 眼部卸妝液外, 我更用Maybelline 眼部卸妝液作一個比併,看誰更抵更好用!



比併1: (價錢) ......Maybelline 勝

Neutrogena 眼部卸妝液: $89.9/112ml........平均約$0.8/1ml

Maybelline 眼部卸妝液: $39.9/70ml ..........平均約$0.6/1ml



比併2: (卸妝能力) ......Maybelline 勝

Neutrogena 眼部卸妝液: (紫色眼影)


Maybelline 眼部卸妝液: (藍色眼影)





兩支的卸妝功效都卸得好乾淨, 不過Neutrogena 要抺4-5下才能抺得乾淨(看上圖d彩妝變得混成一片), 而Maybelline 就只抺咗2-3下就已經將手上的所有彩妝卸得乾淨(看下圖還見到d眼影及mascara 清晰可見)。



比併3: (清爽度) ......Neutrogena 勝

用郵包附上的泡泡粒測試產品清爽度, 黏得越少泡泡粒就代表越清爽!


Maybelline 眼部卸妝液: 都黏到6-7粒泡泡粒!



Neutrogena 眼部卸妝液: 只黏得1粒泡泡粒!




比併4: (溫和度) ......打和

最後這項係要試上眼的, 我覺得2隻都好溫和, 不會令眼部不適, 所以這個回合打和!





總結:

試 用了這支 Neutrogena 眼部卸妝液後, 覺得好清爽, 一d都唔油, 而卸妝效果都不容, 只係卸妝時要多抺幾下, 但要我選買的話, 我會選 Maybelline 眼部卸妝液, 除價錢平外, 它卸妝效果更快更容易, 唯獨油了一點(因本人卸妝後都會再用洗面膏面清潔一次), 所以這方面對我來講問題不大!

沒有留言:

關注我的相關連結: