.

2010年6月10日星期四

玩甲同樂日

早前出席咗pui pui 舉辦的玩甲同樂日, 呢日我飛甩老公走咗去同其它blogger 去玩指甲! 一到玩甲地方, 雖然地方細小, 但五藏區存, 好多工具及材料提供我們大玩特玩呢!



每個人都好專心幫自己的指甲扮靚, 真係每個人的style 都唔同, 各有風格及特式呢!


而我所設計的款式, 就係而家開始又多人玩的"爆裂甲油" 及 "漸變甲油" 係咪唔似我呢, 用d 色咁激, 其實我真係好少搽呢d 色, 唔知你哋又覺得如何呢!!



玩到咁上下, pui pui 更請大家食cup cake, 款款都好靚呢!



最後, 原來仲有抽奬架, 小妹抽到支"爆裂甲油" 呢, 可以回家慢慢玩呀!


沒有留言:

關注我的相關連結: