.

2010年6月5日星期六

[是日購物] 可愛蛋蛋~Tony Moly Egg Pore Tightening Pack

早前行千色店見到這隻雞蛋外型的物體吸引, 而走近TONY MOLY 貨架, 原來係我早前係雜誌見到的"蛋白緊緻毛孔鼻膜"(HK$88/隻) 見佢好可愛, 諗都唔諗就買咗番屋企呢!



[產品簡介]
蘊含大量蛋白精華及粘土成分,有效緊緻鼻頭粗大毛孔, 同時減少鼻頭的油脂分泌,令鼻頭潔淨白滑,徹底淨化黑頭



當個面膜用完後,隻蛋型外款還可以用嚟種植物的,只要打破頂上露出的部份(盒內附有種子的, 可綠化下環境呢)


除了上面我所買的面膜外, 還有另外2款的, 外型顏色都好靚架!


(白色) 蛋白除黑頭啫喱油 HK$88

 

(金色) 蛋白毛孔隱形透明底霜 HK$108

 

 

 

而家我還未開嚟試, 等我試完再跟大家分享吧!

 

 

 

沒有留言:

關注我的相關連結: