.

2007年3月27日星期二

我係澳門番嚟喇!

我剛剛係澳門番嚟, 又肚餓又疲累呀!
澳門變咗好多, 賭場多, 地盤多, 大陸客又多, 而且空氣仲好差
係這2天我不停咁食, 真係食肥我 , 我現在又要食喇!
之後又要收拾行李, 有時間再同大家分享啦!

沒有留言:

關注我的相關連結: