.
2007年3月27日星期二
我係澳門番嚟喇!
我剛剛係澳門番嚟, 又肚餓又疲累呀!
澳門變咗好多, 賭場多, 地盤多, 大陸客又多, 而且空氣仲好差
係這2天我不停咁食, 真係食肥我
,
我現在又要食喇!
之後又要收拾行李, 有時間再同大家分享啦!
沒有留言:
發佈留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
發佈留言 (Atom)
關注我的相關連結:
沒有留言:
發佈留言