.

2007年3月28日星期三

澳明遊記~ Day 1 (一)

日期: 26 Mar 2007


出發前一日去完飲, 回到家梳洗 已經凌晨2點, 第2天又要早上撘10點船,


所以我早8點就已經要身了, 起身時發覺天色唔係咁好, 個天又陰 仲有d


tim , 為有帶把"蔗"(個袋已經好重, 帶多把啫), 妝扮完之後就出發前


上環信德中心(係中旅社買package $1090), 由於我地到達時, 都差唔多要入


了, 所以只好在聖安娜買2個麵包食鼎肚就算, 為有去到澳門狂食一番。講真呀!


今次出境都係第次用 "e 道" 過關的, 真係好方便, 過咗關之後, 雖然等上


船的人都幾多下, 等左大約十五分鐘左右就上lu, 上到船之後都有幾多大


, 由於我地係搭 TurboJet , 轉眼間我哋坐咗 60分鐘就到達澳門................

~ (好彩我無暈船浪者 , 哈哈) 去到澳門天氣都唔係咁好,間中有小雨,


但每當我哋行出外時就停雨,都好過要開"蔗"呀! 由於未到 check-in 時間, 我哋為由 搵嘢食。 我哋決定去"瑪嘉烈蛋撻店" 食嘢, 沿路行見到


"金紫荊" 我緊係睇下同香港有咩分別啦! 澳間呢個


金紫荊同香港有小小唔同, 答案係............"贈澳門特別行政區政府", 得 "澳門" 2個

字唔同 一路行我發覺澳門d 行人隧道個上蓋都用晒透明物


, 而隧道入面仲有d壁畫及係隧道頂還加了


的物料, 給人感覺隧道內好大, 好光的感覺, 唔似香港的行人隧道咁, 覺得好污


穢, 好暗咁。 終於都到 "瑪嘉烈蛋撻店" 喇, 即刻買我鍾意食的葡撻及叫了一件


d 涵用葡國雞所整的三文治,


yummy,之後我地又再起行去議事亭再搵嘢食,

到達議事亭後, 行經見到間"小上海鍋貼"

緊係買番幾件鍋貼食啦! 都係收幾蚊啫, 這間舖都幾多人買的。 我哋沿路行上


大三巴, 見"禮記士多果汁" (已經搬咗舖) 間新舖乾淨d, 緊係要買番杯飲下


啦! 再行上去見到一間賣"台灣芝麻燒" (唔記得個名, 又無影低, sorry), 賣


$10/個, 都好好味。 我哋終於行到 "大三巴" 緊係要影下相啦!



順便找下間 "最香餅家" 係邊(此家餅店係澳門指派出外參加比賽得奬, 係最正


宗, 香港人多數買鉅記, 而澳門人就買最香餅家) , 當我地以為找到間舖時,




唔知佢係裝修還是轉手, 要去總店先有得買, 我哋為有番酒店 check-in 時, 先


買回去(免得第2天攞住行街啦)。看看時間都差唔多2點多, 就打算回酒店check-


in 先, 行經 "義順牛奶" 又見腳你軟, 加上天氣熱得很, 就第一時間入去叫咗


燉奶及紅豆冰, 話你知蔡瀾 進駐


澳門。


.....................待續

沒有留言:

關注我的相關連結: