我哋一去到酒店, 發覺大堂好迷你,感覺有d leung, 都唔似我睇電視, 亞叻哥介紹"利澳酒店" 咁有幾靚, 由於check-in 時間係 3點, 所以都有好多人排隊等 check-in, 他安排我哋住 2119號房, 上房後卻係另外個景象 !
嘩! BenQ - LCD TV 呀! (可以睇到有線)
間房都唔錯喎!
浴缸同個厠所有度門分隔的!
嘩! 個厠所都幾大喎! 變相間房就細了點 (都算係咁啦, $500 幾一晚, 有機會都要住下永利豪一次), 都由於之前係條街度流了太多汗了, 所以要再
..........................................待續!!










沒有留言:
發佈留言