.

2007年3月29日星期四

澳門遊記~ Day 1 (二)

我哋住的酒店係......."新口岸利澳酒店 Rio Hotel" 包早餐 (約$510/晚)
我哋一去到酒店, 發覺大堂好迷你,感覺有d leung, 都唔似我睇電視, 亞叻哥介紹"利澳酒店" 咁有幾靚, 由於check-in 時間係 3點, 所以都有好多人排隊等 check-in, 他安排我哋住 2119號房, 上房後卻係另外個景象 !
嘩! BenQ - LCD TV 呀! (可以睇到有線)

間房都唔錯喎!



浴缸同個厠所有度門分隔的!




嘩! 個厠所都幾大喎! 變相間房就細了點 (都算係咁啦, $500 幾一晚, 有機會都要住下永利豪一次), 都由於之前係條街度流了太多汗了, 所以要再 梳洗下及休息 一會先再出去搵嘢食。

..........................................待續!!

沒有留言:

關注我的相關連結: